GAZETE STAR
  •  
    •  » YEREL
    •  » YAZARLARIMIZ
    •  » HABER ARA
    •  » ARŞİV
    •  » TÜM HABERLER
    •  » VİDEOLU HABERLER
    •  » TÜM MAKALELER
    •  » FOTO GALERİ
    •  » GÜNÜN HABERLERİ
  • COVID-19
  • SİYASET
  • GÜNDEM
  • EKONOMİ
  • DÜNYA
  • KÜLTÜR SANAT
  • YAŞAM
  • SPOR
  • WEBTV
  Tokat'ta 5.6 büyüklüğünde deprem!
  Bu akşam 52 bin kişi oradayız
  'Ukrayna'nın NATO üyeliğini destekliyoruz'
  2 yıla kadar hapis istemi
  İşte YÖK'ün kararı
  Yüz yüze eğitim açıklaması
  Berberoğlu yeniden milletvekili
  Karamollaoğlu'ndan Anayasa yorumu
  Anayasa uyarısı
  2021’nin ilk hediyesi
24 Haziran 2026 Çarşamba
  1. Spor

TFF’yi topa tuttu: ‘Ahlaksızlık, acizlik’

TFF’yi topa tuttu: ‘Ahlaksızlık, acizlik’

ürkiye Futbol Federasyonu Genel Kurulu'nda açıklamalarda bulunan Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, TFF yönetimini topa tuttu. Ali Koç, yayıncı kuruluşla yaşanan sıkıntı nedeniyle TFF'yi ibra etme konusunda çekimser olacaklarını dile getirdi.

  • Whatsapp ta Paylaş

 28 Temmuz 2021 14:26:30

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç’un, Türkiye Futbol Federasyonu Genel Kurulu’nda yaptığı açıklamalar gündeme bomba gibi düştü. Yayıncı kuruluşla yaşanan sıkıntı nedeniyle TFF’ye rest çeken Ali Koç, “Yayıncı kuruluşla yaşananlar ve gelinen nokta itibariyle bu genel kurulda ibra konusunda çekimser davranacağımızı herkesin önünde açık ve net bir şekilde belirtmek istiyorum” dedi.

Ligin başlamasına kısa bir süre kala hâlâ anlaşma sağlanamadığını söyleyen Koç, “Hep onların istediği oluyor, hep! Bu nasıl bir düzendir. Yapılan indirimlerin tutarı 394 milyon dolar! Bu sene ne olacak bilmiyoruz! 21-22 sezonu için bir anlaşma yok, bu nasıl olabilir! Ligin 5. haftasında anlaşma sağlanıyor. Geçen sezon da böyle oldu” ifadelerini kullandı.

İşte Ali Koç’un TFF Genel Kurulu’nda yaptığı açıklamaların satır başları:

“HERKESİN ÖNÜNDE ÇIKIN AÇIKLAYIN”

“Bizi yayıncı kuruluş karşısında koruyabilecek tek bir amir var; TFF. Bize gelen bilgi; TFF Başkanı, bazı yerlerde yayıncı ile ilgili sorun olmadığını söylüyor. Buradan soruyoruz başkana; Yayıncı ile ilgili bir sorun var mı, yok mu? Herkesin önünde çıkın bunu açıklayın”

“AHLAKSIZLIK”

“İki hafta imzaladığımız ortak açıklama benim şahsıma mal edildi, çok yazık! Çok ahlaksızça bazı kulüpler aranarak; Ali Koç’un kuyruğuna takılmayın dendi.. TFF Yönetiminde bir ya da birden çok kişi, pek çok kulübü arayarak Ali Koç’un dümen suyuna girmeyin dedi. Bu acizlik. Bunu yapan kişiler benden değil Fenerbahçe Spor Kulübü’nden özür dilemek zorunda, bu özürü bekliyoruz. TFF algı yönetimi algı yönetimi yapmayı tercih ediyor. Kulüpler Birliği Vakfı olarak 19 kulübün imzasıyla sorunlarımızı dile getiren bir açıklama yapmıştık. TFF ile dün gece ilk defa bu konuda bir toplantı yaptık. Mutabık kalınan konuların da tez zamanda yürürlüğe gireceğini düşünüyorum. Samimi olmanızı bekliyorum.”

“BU KAFAYLA GİDERSEK DAHA DA DİBE VURACAĞIZ”

“Her konuda benzer düşünmüyor olabiliriz ama çözüm odaklı ilişkilerle çok ciddi yol alacağımıza inanıyorum. Bu kadar sorun yaşanırken TFF’nin en azından bizler daha önce çağırıp dinlemesini isterdik. Türk futbolu güvensizlik, karmaşa, adil ortamdan uzak, finansal açıdan çökmüş durumda. Ben, Türk futbolunda dibe vurduğumuzu sanıyordum ama biz bu kafayla gidersek daha da dibe vuracağız. Futbolun bugün içerisinde olduğu durumda kulüplerin de suçu vardır ancak bunu çözmek istiyorsak bir irade şarttır. Avrupa ile makas çok açıldı! Çözmek sorun mu? Bence değil! Her sorunu aşabiliriz ama yeter ki gerekli irade olsun.”

“YENİ BİR FUTBOL AKLI”

“Türkiye’nin futbolda bir devlet stratejisi olması gerektiğine inanıyorum. Futbolun her kademesinde bir değişime ihtiyacımız var ama soruyorum; böyle bir irade sergiliyor muyuz yoksa günü mü kurtarıyoruz. Ülkemize yeni bir futbol aklı sergilememizin zamanı geldi de geçiyor bile. Fenerbahçe Spor Kulübü olarak Türk futbolunun kalkınması için elimizden geleni yapmaya hazırız ama bunun için sağlıklı bir ortam olması gerekir.”

 

nihat-ozdemirden-seyircili-mac-aciklamasi
Nihat Özdemir'den seyircili maç açıklaması

 


Haber : 

ETİKETLER : Yazdır

  • Ali Koç

  Yorumlar
Yorumlar, editörlerimiz tarafından onaylandıktan sonra yayınlanır. Kanunlara aykırı, konuyla ilgisi olmayan, küfür içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

 Yorumlar ( 0 )

Henüz bir yorum yapılmamış

Çok Okunanlar


  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY

» Henüz BUGÜN Haber Görünmüyor

» Henüz BU HAFTA Haber Görünmüyor

» Henüz BU AY Haber Görünmüyor

Son Haberler


  • "Zonguldak Gençliğiyle Gurur Duyuyoruz."
    Zonguldak Gençliğiyle Gurur Duyuyoruz.
  • KDZ. EREĞLİ BELEDİYESİ’NDEN ÇOCUKLARA TİYATRO ARMAĞANI
    KDZ. EREĞLİ BELEDİYESİNDEN ÇOCUKLARA TİYATRO ARMAĞANI
  • Kdz. Ereğli Belediyesi, bayram öncesi bin aileye gıda yardımında bulunuyor
    Kdz. Ereğli Belediyesi, bayram öncesi bin aileye gıda yardımında bulunuyor
  • Çatıyı tamir ederken can verdi..
    Çatıyı tamir ederken can verdi..

Köşe Yazarlarımız


  • Necdet Buluz
    Kuyumcuların döviz satma yetkisi yok
  • RECEP ÇETİN
    “BU YAZAR-LAR” “BU KİTAP-LAR” “TEHLİKELİ”
  • Nedim Ceylan
    Türkiye’nin sunduğu hizmet kalitesine hayranı
  • Mehmet Can Ceylan
    Kapadokya kültür turizmi ile öne çıkıyor…
  • Naci Akın
    Demokrasi bayramı

Haber Yorumları


  • Ayaz
    Birazda Zonguldak a göndere bilirmisiniz,yolları asfalttan vazgeçtik köstebek yuvalarını olsun kapatırlar beliki.
  • Bâki kartal
    Belediyeden allah razı olsun bâzen köylere de yatırım yapsalar kocaman dedeler köyünde çocuk parkımız yok secım zamanı oy istemeye gelenle... DEVAMI
  • Ayhan Durak
    Esnaf zorda. Çare değişimde.
  • Ayhan Durak
    Güzel bir organizasyon oldu. Mekanın içten gayreti takdire şayan. Görevli arkadaşlarımız özveriyle çalıştılar. Ayrıca teşekkürü hak e... DEVAMI
  • Ayhan Durak
    Çocuğu olsun olmasın, her kadın annedir; anne vatandır.
  • RECEP ÇETİN
    F.EKİM’E CEVAP: Fikret bey yorumunuz ve ilginiz için teşekkür ederim. Yazımızdaki asıl maksadımız, mitolojik tanrı yada unsurların Kdz Er... DEVAMI
  • Turgay
    Bu iş herkesin harci bi iş değil Recep bey turk islam davasi uğruna verdiğiniz bu mücadele icin sehrimiz ve hemsehrilerimiz adina tesekkur ederi... DEVAMI
  • CETİN A
    BÜYÜK ŞİRKETLERİN VERGİ SİGORTA CEZA AFLARI DA İPTAL EDİLSİN. GECİKME ZAMMIYLA BİRLİKTE GERİ ÖDESİNLER YOKSA KIYAMETTE İKİ ELİMİZ ... DEVAMI
  • Mehmet
    Garibanlara vermiyorlar zaten
  • Zeynep Demir
    Uzun süredir Umut Partisini ve Genel Başkanını bir EYT'li olarak takip ediyorum. Gerçekleri konuşan bir lider tebrik ederim. Ben Genel Başkanı... DEVAMI
  • ANA SAYFA
  • İLETİŞİM
    • » İletişim Bilgileri
  • KÜNYE
  • BİZE ULAŞIN
  • GALERİ
    • » Foto Galeri
    • » Video Galeri
  • DUYURULAR
GAZETE STAR
İstek, Şikayetleriniz İçin Tıklayın
Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kullanılamaz.

© gazetestar.com

  •   COVID-19
  •   Siyaset
  •   Gündem
  •   Ekonomi
  •   Dünya
  •   Kültür Sanat
  •   Spor
  •   Yerel
  • WEBTV
  • Yazarlarımız
  • Haber Ara
  • Arşiv
  • Tüm Haberler
  • Videolu Haberler
  • Tüm Makaleler
  • Foto Galeri
  • Günün Haberleri